czwartek, 18 lipca 2013

RODZIAŁ 1

  Jestem wielką fanką zespołu One Direction. Zakochałam się w Niallu, ale nikt o tym nie wie. Nazywam się Ashley i za dwa dni jadę na koncert 1D. Mieszkam w Liverpoolu, a moi idole grają koncert w Londynie, więc droga będzie daleka, ale w końcu zrobię dla nich wszystko.
  Już dojeżdżam...i jestem! Tłum ludzi, głośna muzyka i podniecenie, bo zaraz zobaczę 1D! Widzę ich, stoją pod sceną i zaraz będą na nią wchodzić. I są. Grają jeszcze piękniej niż kiedykolwiek słyszałam. Razem ze stojącą obok mnie Natalie - moją przyjaciółką - krzyczymy głośno na cześć chłopaków. Już po koncercie. Natalie poszła do toalety, a ja czekałam przed wyjściem. Przytłaczał mnie tłum ludzi, a Natalie nie widziała mnie. Po długim oczekiwaniu ktoś mnie popchnął. Myślałam, że to Natalie, ale gdy się obróciłam zobaczyłam Nialla spieszącego się na samolot do Irlandii. Przeprosił mnie i pobiegł dalej, ale nie zauważył, że zgubił portfel. Mimo pokus stwierdziłam, że muszę mu go oddać. Pędziłam zanim ile sił w nogach, ale ochroniarze zatrzymali mnie. Pokazałam im portfel, ale nie pozwolili mi wejść tylko zabrali mi go. Niall zszokowany wziął swoją własność, ale chciał mi podziękować osobiście. Podszedł do mnie i zaproponował, żebym poszła razem z nim poznać resztę zespołu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz